Zondag 7 april heeft Judoclub Nieuwstadt de zesde en laatste ronde van de Puntencompetitie seizoen 2018-2019 gehouden. De uitslagen kun je hier vinden en de foto's staan hier. Tijdens deze competitie kunnen beginnende judoka’s van verschillende verenigingen wedstrijdervaring opdoen en punten scoren. De punten worden voor iedere judoka opgeteld zodat ze allemaal een leuke attentie kunnen winnen. Na afloop van elk seizoen wordt de vereniging bekendgemaakt die de jaarlijkse wisselbeker in ontvangst mag nemen. Na een heel spannend seizoen en heel goede judowedstrijden waren dit seizoen de judoka’s van de judoclub SVO uit Oirsbeek de beste. Proficiat! Het totaaloverzicht van seizoen 21 kun je hier vinden. Voor nadere informatie over judo in Nieuwstadt, kijk op www.judoclubnieuwstadt.nl.